Výber najlepšieho hostingu pre webové stránky

Poskytovatelia webhostingu umožňujú hosťovanie webových stránok online. Hostingové spoločnosti si účtujú ročný alebo mesačný poplatok a ponúkajú priestor, kde môžete nahrať priečinky a súbory svojej stránky na ich servery s internetovým pripojením 24/7/365.

Zakaždým, keď osoba zadá adresu URL vašej webovej lokality do prehliadača, prehliadač odošle požiadavku na načítanie stránky. Táto požiadavka prejde cez internet na webový server určený hostingovou spoločnosťou a pokúsi sa nájsť webovú stránku na tomto serveri. 

Poskytovatelia webhostingu umožňujú hosťovanie webových stránok online.

Kľúčové vlastnosti spoľahlivého poskytovateľa hostingu

Výpadky vs. doba prevádzkyschopnosti

Doba prevádzky znamená čas, počas ktorého je server hostiteľa v prevádzke a poskytuje vaše stránky prehliadaču bez chýb a problémov so serverom. Prestávka znamená, že návštevníci sa nemôžu dostať na vašu webovú lokalitu, keď sa na ňu pokúsia kliknúť. 

Dobrý poskytovateľ hostingu pre webové stránky ponúka vyšší čas prevádzky a nižší čas výpadku. Je zrejmé, že webhostingy, ktoré ponúkajú dobu prevádzkyschopnosti 99 %, sú oveľa lepšie ako tie, ktoré dokážu zabezpečiť len 90%. 

Vynikajúca zákaznícka podpora a služby 

Od poskytovateľa webhostingu by ste mali očakávať vynikajúci zákaznícky servis a podporu. Proces hosťovania webových stránok je veľmi technický. 

Zálohovanie súborov, údržba webových stránok, nahrávanie súborov a pridávanie nových funkcií na vaše stránky sú len niektoré z kľúčových úloh, ktoré zvyčajne vyžadujú podporu hostingovej agentúry. Vždy sa vyskytnú technické problémy, a preto potrebujete mať na druhej strane prístupných, kompetentných a spoľahlivých ľudí, ktorí vám v prípade potreby poskytnú podporu a odpovedia na otázky. 

Existujú dva základné typy zákazníckej podpory. Prvým je živý chat. Jeho pohodlie a dôležitosť je ťažké prekonať, ak nechcete byť radšej pripútaní k telefónu. Druhou je telefonická podpora. Poskytovateľ hostingu pre webové stránky by mal mať okrem chatu aj telefonickú podporu 800. 

Väčšina poskytovateľov webhostingu jednoducho nechá svojich zákazníkov čakať na živom chate alebo po telefóne, kým operátor prejde do režimu online. Tento čas čakania niekedy trvá až 45 minút.  Najlepší spôsob, ako otestovať hostiteľa pred získaním jeho služieb, je získať prístup k jeho ponuke podpory a zistiť, ako dlho trvá, kým dostanete odpoveď. 

Rozumné ceny za väčšinu funkcií

Dobrý poskytovateľ hostingu pre webové stránky vám ponúkne najviac funkcií za rozumné a dostupné ceny. 

Nižšie uvádzame niektoré z dôležitých služieb, ktoré by ste mali hľadať:

  • Neobmedzený hosting domén za nízku mesačnú cenu
  • Dostatočná šírka pásma a priestor na hostingu, najlepšie neobmedzená
  • Možnosti hostingu, ako je bežný, dedikovaný a predajca
  • Perl, RoR, PHP5, CGI
  • Moje databázy SQL
  • Žiadne skryté poplatky ani zmluvy a primeraná doba na vrátenie peňazí
  • C-Panel hosting, ktorý vám umožní jednoduchý prístup k funkciám, súborom, priečinkom a ovládacím prvkom   

Celkovo možno povedať, že dobrý poskytovateľ hostingu pre webové stránky je rozhodujúci pre rast a úspech vašej webovej stránky, nehovoriac o tom, že spolupráca s ním vám poskytne aj toľko potrebný pokoj. Vyberte si múdro. 

Príspevky z rovnakej kategórie:

Back to top